Anterialis Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 På navi-ekspert koster den 60 dollars, og hos siera koster den 49 euro. Det er hhv. 350kr og 370kr, så forsåvidt samme pris. Da høres det ut som man bør gå for siera! Takk for alle tips =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Lite spm.: Har folk hatt problemer med å oppdatere sine egne biler med nytt kartverk? Jeg er på ferie nå i utlandet, og skal videre nedover i Europa om noen dager. Derfor vurderer jeg å gjøre dette nå (oppdatere kartverket mitt). Løper jeg noen risiko, dvs. kan det hende at jeg blir stående uten kart i det hele tatt etter en oppdatering? Har dere noen erfaringer med hvor skuddsikkert en slik oppdatering er? Takk for hjelp! EDIT: Jeg leser også at flere folk har hatt problemer med slike POI og søking i nye kart. Har dere slik erfaring etter oppdatering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå