Zesto Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Hei! må bytte klosser på bimmern nå, etter som en lampe startet og lyse om det. Tenkte og kjøre på med EBC redstuff, noen som har erfaring med disse? Trenger vell bare og bestille klosser og sensorer for bremsene, siden skivene virket greie sist jeg sjekket. Noen tips til hvor jeg får tak i EBC billigst? Ser på ebay at de ligger til en fin pris der, men tar litt tid før jeg vil få de da. Fant en svensk side som heter www.gpartners.se, og de selger EBC til en grei pris.. 1780kr for komplett klosser. Men vil jeg få toll om jeg kjøper i sverige? Greit med litt gode bremser, er jo tross alt de som er viktigst Link to comment Share on other sites More sharing options...
TM custom Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Toll fra sverige ja. Men gs selger jo ebc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thundercoil Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Er ikke toll på bildeler, men du får nok moms. Ta totalpris inkludert frakt og så plusser du på 25%. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zesto Posted May 31, 2013 Author Share Posted May 31, 2013 Fant på GS, de hadde en ganske så snedig bremsepakke til bakre del. så kjøpte på GS når jeg først var der inne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts