im///fan Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Selger et brukt avtagbart tilhengerfeste med monteringstilbehør, bruksanvisning nøkler osv.. El kabelsett medfølger ikke men kan kjøbes hos westfalia til en fin pris. Feste passer alle BMW 5 serie (e60/e61) før 03/2007 med standar støtfangere Og passer ALLE e60/e61 med M-pakke både før og etter 03/2007 Et nytt slikt feste koster ca 5500kr Ønsker seriøse bud i innboksen, jeg solgte bilen før jeg fikk montert det, feste er i fin stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im///fan Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Ingen som skal ha hengerfeste på 5eren sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Har du noe bilde av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im///fan Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Har du noe bilde av dette? Mest sansynlig solgt men vis det ikke blir noe handel skal jeg legge ut et bilde ikveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå