im///fan Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Selger et brukt avtagbart tilhengerfeste med monteringstilbehør, bruksanvisning nøkler osv.. El kabelsett medfølger ikke men kan kjøbes hos westfalia til en fin pris. Feste passer alle BMW 5 serie (e60/e61) før 03/2007 med standar støtfangere Og passer ALLE e60/e61 med M-pakke både før og etter 03/2007 Et nytt slikt feste koster ca 5500kr Ønsker seriøse bud i innboksen, jeg solgte bilen før jeg fikk montert det, feste er i fin stand Link to comment Share on other sites More sharing options...
im///fan Posted June 2, 2013 Author Share Posted June 2, 2013 Ingen som skal ha hengerfeste på 5eren sin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mAZE Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Har du noe bilde av dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
im///fan Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 Har du noe bilde av dette? Mest sansynlig solgt men vis det ikke blir noe handel skal jeg legge ut et bilde ikveld:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts