RemiE39 Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Vet ikke om dette er tatt opp før. Men bmw med forhjulsdrift? Det kommer til og bli skuffende. Og jeg synes at den ikke ser så veldig pen ut. Dette er jeg litt tvilende til. http://touch.vg.no/article.php?artid=10110565 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Tatt opp før - hva tror du? Tråd fra mars 2010 Tråd fra oktober 2011 Tråd fra februar 2012 Fra den siste tråden i listen over har jeg stjålet dette innlegget som jeg anbefaler å lese før man evnt. poster i denne tråden: Saken er at for hver person som bryr seg, er det 200 som ikke bryr seg. BMW ønsker å tjene mere penger, dette er en måte å ordne det på. Har jo vert 4-5 tråder minst siden jul. Er jo ikke slik at dem kommer å plukker med seg bilen din for å sette igjen en sånn, dont worry, be happy. Til mere penger dem drar inn på slikt, til mere penger har dem til å bygge andre ting for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Og i følge BMWs egne undersøkelser tror 80% av 1-serieeiere at de kjører bil med forhjulstrekk. Og her er en annen som ser ut til å tro at ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Oj. Med kjetting fremme ja.. Da har man jaggu en bil bare for og ha en bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Ligger faktisk 55 BMW'er på finn nå som er annonsert med forhjulsdrift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå