///Henning Skrevet Juni 2, 2013 Skrevet Juni 2, 2013 ønsker å kjøpe en komplett m52b20 motor helst rundt oslo akershus send en pm om du har noe liggede Mvh Henning
Eirik Viste Skrevet Juni 2, 2013 Skrevet Juni 2, 2013 Hei. Jeg har en M52B20 motor som er i bra stand. Kommer fra en 1997 520i. Har kjørt motoren i ca 20 mil, og den er rimelig frisk til å være en 2 liter. Motoren er byttet ut pga ombygging til 528. Mener at den er kjørt 276.000 km. Ingen ulyder. Toppdekselet fra denne motoren ble byttet over på 2.8 literen. Da kunne jeg se at motoren er ren,lysebrun og fin inni. Har sett motorer med mye lavere km.stand som har vært full av slam og avleiringer. Så denne motoren er blitt kjørt på gode oljer og blitt godt passet på. Sånn motoren er nå så er det rette bunnpanne for E39. Du må bytte toppdekselpakning som en alltid gjør når en motor er noen år gammel. Hvis du har aut.gir, kan jeg kanskje levere et slikt ledningsnett sammen med motoren. Starter, dynamo og servopumpe trenger jeg i grunnen selv. Men det har du fra din gamle motor. Motoren kan selges for 3.000 kr. Da kan jeg kjøre og treffe deg i nærheten av Drammen i så fall. Har du en henger eller kassebil, kan vi enkelt trekke motoren fra mitt lasterom og over til hengeren eller bilen. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. På neste søndag eller mandag skal jeg til Halden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå