ehrnst Skrevet Juni 2, 2013 Skrevet Juni 2, 2013 Hei, Er det noen som kjenner igjen denne kontaken og vet hvor den skal? Kortslutter jeg kablene slår instrumentlys og skiltlys seg på.
ehrnst Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Skrevet Juni 2, 2013 uvisst hvor den skal egentlig. er ved rattstammen np, men ikke sikkert den høører til der
janerik171187 Skrevet Juni 2, 2013 Skrevet Juni 2, 2013 tror jeg har en lignende rundt der selv som ikke er i bruk, men er og en rundt der som er i bruk, kan sjekke imorra.
ehrnst Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Skrevet Juni 4, 2013 Kanskje. Det er sentralås her, så jeg tilfeldig. Aldri fungert da. Men hva har det med skiltlys og instrument å gjøre?
AutoMartin Skrevet Juni 4, 2013 Skrevet Juni 4, 2013 Jeg nevnte sentrallåsen utifra disse bildene. På bilde nr. 17 og kabel nr.4 ser du den kontakten jeg syns lignet mest på den du har, der sammen med to andre kontakter i samme bunt. Kanskje du blir klokere om du kikker etter kontakten der selv http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/varer/Delekatalog_61
ehrnst Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Skrevet Juni 4, 2013 Fungerer ikke å linke til etk på gs, men akkurat den kontakten eksisterer flere steder på e30, er vel helt farge på kablene i kombinasjon med kontakten jeg må finne ut.
janerik171187 Skrevet Juni 4, 2013 Skrevet Juni 4, 2013 eneste jeg fant lik dne der i bilene mine, den er til sideblinklyset, (sjekka 4 forskjellige e30'r) har du bedre bilde av hvor den går inn i bilnettet? lettere å se om man finner den da
ehrnst Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Skrevet Juni 4, 2013 takk. den er jeg allerede klar over. skal se om jeg graver litt senere i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå