Elliott Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Denne er ikke solgt vel? Neida står hær enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Vurdere å sette den på lager ett par år til jeg eventuelt har bruk for den vist ingen kommer med bud/kjøper den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Ligger flere bilder hær http://www.autodb.no/bil/view/1586480 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Bilen er nå godkjent senket. Blir levert på eu-kontroll når jeg er kommet hjem fra ferie så slipper kjøper gjøre det (skal ikke inn før i løpe av august da). Har kjøpt meg leilighet og en 2005 Audi A6 3.0 TDI quattro og har en 2012 Fiat 500 konebil i tillegg til at jeg driver å pusser opp en E30, så har virkelig ikke bruk for denne bilen igrunn. Men blir den ikke solgt blir den satt på lager til den er veteran, å det syntes jeg ikke den fortjener! Tar imot bud men ikke bytteforslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå