janerik171187 Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 har da et rart problem i turbobilen, fikk koplet ledning mellom pin6 på ecu og inn i sort ledning på den 3pin pluggen ved hjernen, da skal jo turteller funke, men den funket ikke, tenkte da å prøve panelet i bruksbilen, da jeg alikevell måtte ha det ut for å fikse tempnåleren i bruksbilen. og i den bilen fungerte det prøvde da bruksbilpanelet i turbobilen, der fungerte turtelleren har da prøvd 5 (eller 6) forskjellige instrumentpaneler i turbobilen, kun det fra bruksbilen jeg har fått liv i turtelleren med. noen som har vært borti dette før? kan jo bare bruke det fra bruksbilen, men kjekt å fikse "problemet" da. forøvrig, om noen skal bygge om en preface, og har problemer med akselvekt og må lure bensintankmåleren til å vise full tank selvom den ikke er full (på biltilsynet) så viser facelift måler full tank på preface bil ved ca 20liter , noe jeg fant ut pga prøvde facelift panel i bilen og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå