Jump to content

trenger hjelp med å finne ut hvor en vakumslange skal sitte

jørn_318i
 Share

Recommended Posts

har en 99`mod 523 som går skikkelig dårlig, den fusker ikke men går javnt dårlig og har ikke krefter, har funnet en løs vakumslange som sitter på bensintrykkregulatoren i enden av dyserailen men finner ikke ut hvor den andre enden skal sitte..

noen som har tips evnt bilde av hvor den skal på? har prøvd å se oppunder innsuget med speil men det er så trangt at jeg ga opp.

på min 320i satt den slangen du snakker om under på insugsmanifold. den er plaser like vad den store slangen som kommer fra vivhusfilter, var vanskelig å se med speil men fant den til slutt. fant ut at det var lettere å kjenne etter den med fingrene først. Skal også være en tilkobling som er plugga igjen der, den var åpen til meg og derfor gikk ikke bilen som den skulle.

den skal oppunder insuget ditt .. er en liten svart plastik nippel på størelse me den som er på bensintrykkregulator,så er ikke store nippeln. ikke så langt unna de andre slangene som går inn i trottle boddyen:)

må nesten føle deg litt fram, er veldi dårlig plass , men 1000w arbeidslampe og et speil så er du godt på vei