Gå til innhold

540 ø.k

Rønningen
 Share

Anbefalte innlegg

Pris da? Trenger ikke å være strøken. Noe mer info om 2.2n?:)

Send gjerne bilder eller sleng dem inn her.

Trengte å legge den ut for 65000 nå snart.

380hk/550nm;)

Rattet er foresten nyopptrekt;)

Trenger lakk men som du skriver så sier du at det ikke er noe problem.

image_zps543ecfaf.jpg

image_zpsa3afbac2.jpg

image_zpse49f30d1.jpg

image_zps5a8974e1.jpg

image_zpsaca8702f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har en original 1994 540 Touring med 6 trinns kasse. Bilen er momset inn for ca 1.5 år siden. Jeg har hele tiden tenkt å bruke den som donorbil i en ombygging. Men vurderer å selge bilen. Skaffer du en ok norsk bil som er bra til å bygge om, kan du komme rimelig gunstig ut av det med egeninnsats. Da har du bredfront, understell, motor,drivverk, eksos mm som trenges for å bygge om bilen.

Jeg vil beholde setene og dørtrekkene selv, men setter inn ordinære grå skinnseter fra en annen bil. Bilen er kjørt 300.000 km. Hvis du har bra felger selv kan det settes på vanlige 15 felger. Da kan jeg selge hele bilen for 25.000 kr. Det står nå Borbet A 8.5 og 10 X17 felger på bilen med piggfrie vinterdekk. De vil koste 6.000 kr ekstra. Venstre framskjerm er skikkelig opprustet, men en annen rustfri følger med.

Bilen står i Stavanger. Jeg er i Østerrike nå og har ikke bilder av bilen. Men den egner seg veldig godt som donorbil. Flere synes det er for galt å hugge denne bilen, for den er original 540 med 6 trinns manuell. Det er også en Individual utgave i daytona fiolett met. Siden det av og til blir solgt 540 rimelig lurer jeg på om det kunne svare seg med alternativ beregning av avgifter på bilen. Men jeg har ikke undersøkn noe enda.

Dette var bare et alternativ for deg.

Hilsen Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...