Espenss94 Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 er det minimum 8cm eller 11cm bakkeklaring man må ha når statens vegvesen skal sjekke og få skrevet inn senkinga i vognkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 8cm idag. Var 11 før. Er heller ikke alle son bryr seg veldig om det der Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 tror du de stusser veldig mye over camber foran i forhold til fabrikkpapirene? skal være innafor -1,10* og 0,20* men hos meg fikk de ikke justert så der står det -1,30* nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Min kom gjennom med røde tall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimh Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 tror det med hjulvinker er litt opp til ver enkel kontrollør. har hørt at det er folk som ikke fikk bilen godkjent pga røde tall. men når min bil ble godkjent så bryde han seg ikke noe om det. masse røde tall og ca 1 grad feil camber på begge bak vis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå