Chris11slett Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Under kjøring oppdaga eg at temp måler sto på max. Va lite vann på radiator.. fylte etter..men vannet ble bort like fort.. ny radiator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Å når eg blåste i radiator kom det luft bobler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darqroot Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 har du sjekket etter lekasje ? hadde akkurat samme problem me min, og det endte med skift av Radiator, Termostat, Termostathus og Vannpumpe i slengen for å vær på den sikre siden.. men vis du kan spesifisere litt mer om hva du kan se ? Evt. lekasje eller ikke varme i kupeen? Vann i olje og div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Lekk fra radiator. Under på venstre side. Prøvde me radiator tett. Funka heller ikke.. e luft i systemet.. men disse motoran har selvlufting.. ska prøve å lufte å se om det funke.. e ny vannpompe. Så den e det ikke. Kossn finn eg ut om termostat e gåen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Vifta funke fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Vent, du har lekk på venstre side på radiatoren og lurer på hvorfor motoren blir varm? Er jo bare å undersøke om det er slangen eller radiatoren som lekker der og bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darqroot Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 da er det vell best å bare skifte radiatoren. Stemmer at det er selvlufting på bilen men allti best å gjøre det selv også. Du kan teste termostaten ved å legge den inn i varmt vann for å se om den åpner seg eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Ok. Ska gjøre det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Har lufta no.. kom ikke vann opp termostat hullet. Så den åpner seg ikke. Men temp holdt seg på normal. Etter 5 min gange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Håvard Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Når vannpumpa mi røyk så ble motoren på rød og kokte over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå