Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under kjøring oppdaga eg at temp måler sto på max. Va lite vann på radiator.. fylte etter..men vannet ble bort like fort.. ny radiator?

Skrevet

har du sjekket etter lekasje ? hadde akkurat samme problem me min, og det endte med skift av Radiator, Termostat, Termostathus og Vannpumpe i slengen for å vær på den sikre siden.. men vis du kan spesifisere litt mer om hva du kan se ? Evt. lekasje eller ikke varme i kupeen? Vann i olje og div..

Skrevet

Lekk fra radiator. Under på venstre side. Prøvde me radiator tett. Funka heller ikke.. e luft i systemet.. men disse motoran har selvlufting.. ska prøve å lufte å se om det funke.. e ny vannpompe. Så den e det ikke. Kossn finn eg ut om termostat e gåen?

Skrevet

Vent, du har lekk på venstre side på radiatoren og lurer på hvorfor motoren blir varm? Er jo bare å undersøke om det er slangen eller radiatoren som lekker der og bytte?

Skrevet

da er det vell best å bare skifte radiatoren. Stemmer at det er selvlufting på bilen men allti best å gjøre det selv også. Du kan teste termostaten ved å legge den inn i varmt vann for å se om den åpner seg eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...