olsensheep Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Har en 318 tds som jeg vurderer å selge /helst bytte, kan å gi litt mellomlegg. Litt om bilen : M-tech frontfanger,speil og lister. Har m replica skjørter liggende . Ccfl ringer Justerbart senk med k-sport justerbare topplager.(ikke godkjent senk) Felgene på bilde følger ikke med .men har rondell d58 8,5 hele veien et 13 så må valse om man skal ha de på. Har akkurat byttet bunnpanne brukt, ny mottorlabb insugside. Nye motorputer. Tatt olje skift på motor samt byttetfiltret. Meget Sotra ruter hele veien. Bilen har gått 307000. Eu ok i ett år til Negativt. Trengs noen nye foringer her å der . Litt rust er det. Er litt dårlig lakk , tidligere eier har spray lakkert enkelte plasser som ikke ser så pent ut. Er noe med dørlåsen som gjør at ikke en får låst døra opp med nøkkel, men har bestil sentral lås med fjernkontroll som blir monter så fort den er i posten. Sikkert noe jeg har glemt men er bare å spørre om det er noe. Om jeg ikke svarer her så er jeg å nå på tlf. : 92224683 Mvh Anders.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwe30<3 Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Pris tenkte du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
olsensheep Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 25 Link to comment Share on other sites More sharing options...
olsensheep Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 Er interessert innbytte i båt også Link to comment Share on other sites More sharing options...
olsensheep Posted June 6, 2013 Author Share Posted June 6, 2013 Valsa å satt på rondeller i dag;-) helt nye 205-40-17 dekk Link to comment Share on other sites More sharing options...
olsensheep Posted June 12, 2013 Author Share Posted June 12, 2013 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reset Posted June 14, 2013 Share Posted June 14, 2013 hva er det som er stygt lakkert? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts