Tweety bimma Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 bmw E36 ut av det blå uten noen problemer tidligere slutta taket å fungere i dag den stoppet i halveis ned prossess så hadde ikke annet valg enn å frie ut motorer å få det på plass igjen. Er NULL resopons fra noe som helst bortsett fra microbryter som sier i fra om lokket er nede. kan nevne at sentrallås også er dø har testa følgende: 1: resette motorer, og holde bryter inne og vri om nøkkel på hakk 2 (og 1) 2: sjekka styrings boks i venstre dørside bak(ikke noe tegn til at noe var svidd) 3: koble ut motorer med tak ned og lokk på og vri om nøkkel på hakk 1 (og 2) ( skulle vist "spole" tilbake motorer til riktig posisjon) 4: sjekka ledninger osv 5: saumfart bimmers og the web 6:sjekka sikringer fremme i motorrom ( er det fler?) Har hørt noe snakk om at det skal sitte en sikring ved batteriet?? fant ikke det på min ihvertfall... kremt, leste litt mer å fant ut hvilke sikringer som ofte er problemet på dissa(7-35 og den i kofferten hvis din versjon har det), selv om jeg har gått over alle med multimeter (fullt mulig jeg har glemt akkurat denne) så fant jeg ut at sikring nr 7 hadde gått. løste ut motorer,dro takk den i boksen sin,koblet på begge motorer(mens jeg hadde noe tungt på høyre side av lokket og VIPS så fungerte alt som det skulle ))))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Russen Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 Hvor ligger den sikringen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts