tottomann Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Har en sølvfarga 320d som skal selges veldig fort og veldig billig!! Grunnen til at den skal selges billig er at ny bil er kjøpt, og det er noe arbeid å gjøre på den. Litt info: KM: 153000 Full M pakke 16:9 navi. Xenon El vinduer foran og bak. Plukka ut cd veksler og satt inn tilkobling til iphone som kan styres via rattkontroller. Automatisk dimming av speil innvendig. 17" vinterfelger. (må kjøpes nye dekk) 20" sommerfelger (må kjøpes nye dekk) Senket 40-60. (godkjent i vognkort) Trenger nye bremser fremme og bake Og en oljeservice. Eller er bilen såvidt jeg vet i god stand. Selges ferdig Pruta 70 000.- på venstre sidestøtte førersete er det dessverre slitt hull hos meg. Bildet av stolen googla jeg og fant på nettet. Men det er samme type interiør og original carbon detaljer på dashbord og dørsider. Her er en grisebillig bil!! ser lignende biler ligger fra 100k og oppover til 150k på finn.no uten at de har like mye utstyr. Ring meg for info. 950 00 213 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode_E30 Posted June 6, 2013 Share Posted June 6, 2013 Du har faktisk glemt å skrive årsmodell Link to comment Share on other sites More sharing options...
tottomann Posted June 6, 2013 Author Share Posted June 6, 2013 hehe det har jeg. det er en 2004 =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
EngelskSetter Posted June 6, 2013 Share Posted June 6, 2013 Hvor i landet står den? Og kan du sende over noen bilder på pm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted June 6, 2013 Share Posted June 6, 2013 Manuell eller automat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tottomann Posted June 7, 2013 Author Share Posted June 7, 2013 Det er manuell gir. Automat heter vel DAT? Bilen er i Ålesund Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_joakim Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 inntresert å bytte i e46 sedan ? 320D 1998 , full mtech , bilstein , powerflex rundt hele + Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts