EntusiastE36 Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Ønsker og kjøpe en E36 med 6'er som er i kjørbar tilstand. Bilen trenger ikke være EU-godkjent eller fin å se til så lenge motor/gir kombinasjonen er bra og at bilen er orginal eller GODKJENT ombygget. Helst på vestlandet Hordaland, Rogaland, Vest-Agder Kan strekke meg lenger også hvis jeg er interessert nok. Som sagt er jeg ikke ute etter noe spesielt fint eksemplar, så legger maksprisen på 20k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Hei. Jeg kommer sannsynligvis til å kjøpe en E36 320ia. Tror at det er en 1997 mod. Bilen er godt utstyrt. Jeg leverte en de deler til denne bilen som jeg ikke har fått betaling for. Blant annet et strøkent sort skinninteriør. Kjøperen viste det seg å være en upålitelig kar. Da jeg fikk vite etterpå at kjøperen skulle inn i fengsel pga voldsdom, har jeg oldt en lav profil. Jeg har god kontakt med hans far. Bilen står utenfor hans firma og den må flyttes. Kjøperen har skjerpet seg og han stilles seg positiv til at jeg kan kjøpe bilen selv. Det er noen små mangler som gjenstår etter EU kontrollen, som jeg i så fall skal fikse. Blant annet senkesett som ikke er godkjent i vognkort. Vet ikke om det er papirer på dette, men jeghar andre ting fjærer å sette på bilen. Jeg får vel en avklaring i løpet av dagen(onsdag). Det er noen ting utvendig som må fikses. Hjulbuene bak er blitt kraftig valset, og det er avskalling av lakk og noe rust der. Jeg vet mer i morgen. Prisen avhenger av hvilke felger som blir levert med bile og hvor mye jeg skal gjøre utvendig med bilen. Prisen blir i alle fall undr din maksgrense. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Jeg bor i Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EntusiastE36 Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Si fra når du vet noe mer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå