Psyfoon Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Har dårlige lys på min E34, særlig nærlys. Dette er vel et kjent problem i forhold til slitte reflektorer. Har DE-lykter så reflektorene koster noen kroner. Men ser at bla. koed og ebay selger billige komplette lyktesett og enkeltlykter. Noen som har erfaring med hvordan lysene på disse er? Er de gode eller lønner det seg heller å koste på seg nye originale reflektorer for å få best mulig lysbilde? På forhånd takk for svar Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Er jo mulig å finne gode brukte lykter, og spare noen kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Er jo mulig å finne gode brukte lykter, og spare noen kroner Ja er det egentlig det? Jeg har selv en eneiers 94 525iT som nok har gått en god del under snittet. Og når mine lykter er såpass dårlige så skal det kanskje godt gjøres å finne en på bruktmarkedet som har byttet ut lyktene en gang? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Jeg sliter også med dårlige lys på min E34...Var helt forferdelig når det var våt vei i vinter og mørkt. Jeg tenker å kjøpe nye originale lykter på koed nå i løpet av sommeren slik at jeg får bra lys igjen. Koster ikke allverdens for nytt sett med lykter. Er absolutt verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 3.700kr for komplett lyktesett pr.side. Synes 7.000 er drøyt å koste på lys på en så gammel bil. Det er jo stort sett bare linsene som gjør at lyset er dårlig. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Ja såg nå at original vare kostet 3500,-... har sett på alternativ jeg til 700,- pr side...Men hvordan tror du kvaliteten er på de alternative lyktene? Jeg betaler hvertfall ikke 7 lapper for nye lykter. Da blir det DE lykter til 2500kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Nei d blir for dyrt ja. Fikk tips fra en på BMWCCN-forumet som kjøpte uoriginale lykter fra GS produsert av DEPO. De var rimelige og lyst veldig bra. Tror kanskje jeg går for de, men vet ikke om de passer til elektrisk høydejustering da jeg har det.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Ja må kunne være et alternativ det til originale lykter...Ble litt sjokka når jeg så prisene... Du får gi tilbakemelding på resultatet om de passer Jeg har elektrisk høydejustering på min jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Jepp! Men langlysene mine er ikke så ille.. Kanskje ikke dine heller. Vurderer kanskje å bare kjøpe nytt komplett nærlys da. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Heeyy.. De har komplett nærlys og langlys til E34 på Biltema til 599,- pr stk og 449,- for langlys.. Er ikke sikkert de er noe dårligere enn gs kopi de heller.. Kanskje jeg skal prøve de.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Stemmer det, er nærlysene mine som er helt elendige...Langlysene er fremdeles akseptable etter min mening. Har faktisk ikke komt på å sjekke biltema! Er nok verdt et forsøk hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Ja ikke sant. Lutt usikker på om Biltema-lyktene er komplette med reflektor eller ikke.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Da har jeg bestilt komplett nye lykter på begge sidene for høydejustering hos GS Ble bare et par tusen inkl. BMWCCN - Rabatten Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå