Even320i Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Hei!Lufter nå min BMW E46 320i for salg.Svart sedanManuell133,000KMEu-godkjent til 2014Bilen står i TromsøKjøpte bilen i vinter og har kun kjørt bilen 3000kmFør det var bilen eid av en eldre dame.Har gjort litt småting i mitt eie:Byttet lykter foran til angeleyesByttet til sotede lykter bak(LED)Byttet sideblinkers til klarglassNye sommerfelger/dekk 8,5*18 m 235/40 GS-Silver edition IIbyttet sluttpotta til effektpotte fra supersportogså byttet jeg luftfilter til KN-filterkun noen småfeil som skal fikses før salg:- vindusheis klips på høyre framdør må byttes- Bremsesko på håndbrek må byttesBilen har noen kosmetiske feil også som var på bilen når jeg kjøpte den:Venstre side av bilen:-bulk i venstre bakdør-LITEN bulk på venstre bakskjermHøyre side av bilen:- bulk og ripe i begge dører- lite ripe i bakskjerm+-litt overflaterust over venstre framlykt.-Frontfanger er skadet/knekt noen plasserEllers er bilen i veldig god stand.Bud ønskes!!Kan kontaktes på Mail:Even_bosch1@hotmail.comEller telefon:99381776Skadene:
Even320i Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Skrevet Juni 6, 2013 Har du en cirkapris du kan se for deg? Har egentlig ikke det, men e helt åpen for bud Ingen skambud selvfølgelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå