ZhilleN Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Da har jeg endelig fått rota meg til og lage tråd om e30'n! Bilder kommer snart! Litt om bilen 1988 mod. Med 300.000km på telleren, men usedvanlig bra for rust! Bilen er egentlig en org. 320 og etter et motorras fra forrige eier (knekte ventiler) Så satt jeg inn en 325 2,5 l som fungerer utmerket men trenger en overhaling. Ikke vits og nevne utstyr på denne da alt er standard. Kan jo informere om hva som har blitt gjort og hva som skal gjøres : Det som er gjort med bilen - cobra senkesett som skal byttes ut til just. Bart senkesett - komplett sebringeksos som blir beholdt - bytta ut 320 motoren med en 325 m20b25 som i slutten av prosessen blir godkjent og totalt Renovrert. - kjøpte et sett med gs goldlinefelger som blir bytta ut i 16" BBS ???? Det som skal gjøres - komplett bakstilling fra 2,5 KJØPT - nye foringer rundt hele - nye ebc borra og slissa skiver med yellow stuff klosser - nye bremserør og kalipere - nye bremserør - komplett mtech interiør - Dørpaneler KJØPT - taktrekk som blir sort alcantara - nytt bagasjelokk, skjermer i front - pusse hele bilen(rette bulker, sandblåse osv) og lakkere i en spesiell BMW farge (ikke bestemt enda) - BBS ???? - pusse ned understell, fjerne rust og tektylere - nye innerskjermer - sorte de lykter i front, hvite blinkers og org. Baklykter - sveise igjen hullet i hjulbrønn - nye gummilister rundt - mtech ratt - komplett mtech2 men org. Front med leppe ?? Det for være lista foreløpig, men dukker alltids opp noe mere Mvh Sindre.
ZhilleN Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Skrevet Juni 5, 2013 Vet det er kjedelig uten bilder, men det kommer fortløpende
ZhilleN Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Skrevet Juni 6, 2013 Lagt til noen bilder, bilen er ganske så ribbet nå og klar for og pusses ned, mangler litt demontering
ZhilleN Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Skrevet Juni 9, 2013 Miniupdate : Har fått tak i komplett bakstilling 2,5 L Alt i front blir også malt opp og pusset ned, samt skal jeg tektylere under hele bilen på nytt Dørpaneler er også handlet inn, trekke i midten får alcantara kledning, samt hattehylle og taktrekk, tror dette blir ganske bra Kommer straks ny update av ribbing utvendig og innvendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå