Stokke93 Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 Var å kjøpte denne bilen etter et lite uhell med første bil.. men det er jo en god stund siden nå hehe.. Ville ha Bmw på nytt, lette etter e39 men fant ikke noe som sto i stil med stand og pris. fant meg derfor en e46 323Ci som var i meeget god stand, lav km. og 100% original. da kjørt 138 000 Er jo en bil som bare skal bli pen å se på å høres gromm ut! Har sett en del e36 er bli bygd om til m62b44 for drifting. kunne tenkt meg å bygd en slik som hverdagsbil bare e46! jeg vill ha deres mening, svar på toppen av tråden!
Lars89 Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 Gratulerer med flott bil! Ang ombygging ville jeg gått for S54B32 med komplett M3 drivlinje evt manuell og kompressor på motoren du har i dag
Stokke93 Posted June 5, 2013 Author Posted June 5, 2013 Takker så mye selvom det er en stund siden bilen kom i hus. har bare ikke hatt ork til å lage noen tråd før nå. Bilen er gjort littegranne på. bare småting vill en merke. kommer ut iløpet av kvelden eller imorgen med mer!
Stokke93 Posted June 5, 2013 Author Posted June 5, 2013 Montert Angle eyes CCFL Ringer og tennere fra ebay 120,- takk ( ebay <3 ) xenon kit HB4 9006 6000k i grøftelysa også! Ser jeg må få byttet glasset på lyktene fremme, siden de er så sletne.. må jo se nytt ut! Tror det kan være på sin plass Felgene på denne bilen er jo en helt annen historie. har drevet litt med lakkering av felgene selv i garasjen. her er det siste ressultatet! Utgangspunkt! : pusset dem ned og grunnet alle 4 så ble liksom alle en naturlig farge Får alltid spørsmål og blikk av disse hehe var hakket værre forige gang! En kammerat som ble temmelig overasket over fargavalget mitt hehe Tok liksom aldri slutt fant også ut at 20" 245 fremme og 20" 285 bak var litt overkill så la de felgene fint fra meg hvor jeg fant dem i garasjen ;D Får vell heller si oss fornøyde med slik der er nå ihvertfall frem til vi får tak i ordentlige felger!
Stokke93 Posted June 5, 2013 Author Posted June 5, 2013 Gevind-undervogn -HD VALUE LINE 3.04- højdejusterbar for 50MM + bag 50MM på vei som skal monterest fortløpende såfort schmiedmann leverer! ;D billigsett da men må bytte dempere alikevell så det blir midlertidig!
Stokke93 Posted June 14, 2013 Author Posted June 14, 2013 Da har senkesettet kommet i hus. Ha en god kveld da, kommer bilder senere ikveld!
Stokke93 Posted June 19, 2013 Author Posted June 19, 2013 Har helt feil inpress bak i forhold til hjulbuen skulle ha fått fikset det! håper det hjelper med 205 dekk på felgene kontra 225 som står i dag. som en kan se så er den ikke i nærheten så lav bak som den skal være.
Recommended Posts