Gå til innhold

M50B25 non vanos med kun 138.000 km. Levering langs E39/18/6

Eirik Viste
 Share

Anbefalte innlegg

Nå klarer jeg ikke å redigere overskriften. Men både motoren og 325 kassen er solgt.

Jeg vurderer å selge denne motoren. Men det går bare i orden på søndag. Da kjører jeg langs E39/E18 fra Stavanger til Oslo. Og mot Halden etterpå. Så levering kan ordnes langs kjøreruten min.

Jeg kjøpte denne motoren fra min lokale bilopphogger over grensen i Sveits. Jeg kjenner folkene der og har kjøpt mange deler de siste årene. Har alltid vært god kvalitet på delene og motorene fra dem. Det er veldig bra kvalitet og vedlikehold på bilene der nede. Og omtrent ikke rust heller.

Motoren er som nevnt kun kjørt 138.000 km. Den kommer fra en 1992 325i. Ledningsnettet er klippet. Men jeg har et annet 3 serie ledningsnett som følger med motoren. Jeg har hjerne, dynamo, starter, servopumpe og helt ny uoriginal luftmassemåler som følger med motoren.

Motoren selges for 8.000 kr.

325 girkasse har jeg til 1.500 kr. Kommer ikke fra denne bilen. 328/ M3 kasse har jeg til 3.000 kr ekstra.

Som sagt er det kort frist på dette, men gi et vink hvis dette er interessant. Og ikke vent til søndag morgen.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper flest deler i Tyskland, men også interessante deler fra opphoggeren i Sveits. De fleste diffene med brems har jeg allerede kjøpt tidligere.

Differ med brems blir stadig dyrere. Du må i alle fall skrive til hvilken bil du trenger diffen. De fleste diffene med brems i god stand vil i alle fall koste 4.000 kr

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...