Joachim S Hamar Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Skrevet Januar 7, 2014 Ble til og bytte tilbake da den e30 jeg bytta i var langt ifra så bra som han sa... Så er fortsatt for salg
Sturmtiger Skrevet Januar 7, 2014 Skrevet Januar 7, 2014 Trodde folk så på bilene skikkelig før de kjøpte/byttet de jeg. :>
Joachim S Hamar Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Skrevet Januar 7, 2014 Ja men er ikke alt som er like enkelt å se når man er sta å ser på en bil, og jeg er såpass godtroende at jeg stoler på d folk sier...
eivindsh Skrevet Januar 8, 2014 Skrevet Januar 8, 2014 Er det noen feil på bilen? Hva med rust? Hva slags interiør/seter? Hvorfor har den vært avregistrert i over 2 år? Er du ofte nedover? (litt lang unna)
Joachim S Hamar Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Skrevet Januar 8, 2014 Kommer ikke på noe feil i farta vertfall. Derfor den har stått avregistrert er fordi den vart stoppa for senkesett for 3 år siden da solgte han bilen til en kompis av meg. Han kjøpte coilovere med tuv og bytta d meste av understells deler og lykter og div. Et år senere kjøpte jeg den, og hadde den på visning hos bt og den ble godkjent igjen samt 0 feil på eu. Dette ble gjort for et halvt år siden ca. Men jeg har ikke lappen så har rett og slett ikke giddi og bestilt skilter, den har stått i varm garasje hele tiden, og i den tiden har jeg byttet skiver og klosser rundt om og fangere og litt sånn småtteri. Av rust er d litt overflate på en bakdør, og bittebittelitt i en hjulbue som du ikke ser. Kan nok komme deg i møte om du bor langt unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå