Vegard welle Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Hei! Hvor anbefaler folk og handle Scholl produkter? Finner på Scandicshine men bare 5kiloer, så hvis noen vet om en annen side som har grei leveringstid og pris så hadde det vært fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Jeg hadde ikke kjøpt fra sider i Norge. http://www.shinearama.co.uk/ har alt til en svært gunstig pris! Ca. 50,- kroner i frakt levert rett på døra etter noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gry Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Parts and Retards har inne Scholl i 1kg (sjekka riktignok bare s17). De holder til på Ås utenfor Oslo om du er i nedslagsfeltet og kan ta en tur selv (superrask levering:D) Så kan du sikkert spørre hos Scandicshine når de får inn 1kg igjen, de pleier jo ha (jeg har aldri kjøpt større enn 1kg). Og så hender det at de har ting på lageret som ikke er kommet seg i nettbutikken. Eller at de kan ordne noe. Opplever ikke noe særlig forskjeller verken i pris eller levering hos de butikkene som har samarbeidsavtale med Detailersclub.no (rabatter å få for de som er vip-medlemmer) med unntak av de minste og nylig oppstartede som ofte må ty til standard Norgespakke da det tar litt tid å skikkelig avtale med Posten/levering (sikkert noe med antatt forventet omsetning, kundemasse, hvor mange og hvor store pakker, hvor ofte etc) skrivi på Asus-padda mi i Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Tusen takk for bra svar fra begge to:) Blir nok til og prøve http://www.shinearama.co.uk/ så fort de får Scholl på lager igjen:) Satse på de har fått det innen jeg får lønning hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 har handla en gang hos shinerama og etter alt var betalt kan jeg ikke si man sparte særlig mye på det jeg handla vertfall. lengre lev tid også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Jeg har handlet på shinearama 2 ganger, og kommer til å handle der igjen. Sparer MASSE penger på riktige produkter. Kjøper man stort, er det MYE penger å spare. F.eks 5L dunk Surfex HD 140,- på shinearama og på scandicshine koster det 125,- for 1L.. Men Swissvax produkter er faktisk billigere å handle i Norge. Spørs litt på hva man handler på shinearama, men jeg har spart flere hundre kr på mine ordre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Helt enig med deg kny , kjøper man rette produktene så er det en del å spare , men man må ikke glemme at man uansett får tollen åbetale da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Liker også å handle fra www.elitecarcare.co.uk. Mye bra utvalg av Autoglym, 3M og Scholl. Samt billige og gode MF kluter Kort leveringstid og, blir sendt med DHL og kommer på døren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Selger på GS bildeler der har dem 250ml flasker! De har S03 S17 og S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Takker for utfyllende svar:p Handler man fra http://www.shinearama.co.uk/ så blir det vel bare totalprisen man betaler +25%moms? Kikker på den Meguiar's maskinen og den er jo grise billig:) Swissvax er kanskje like billig i Norge ja, men er det mulig og få kjøpt mindre bokser enn 200ml? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Nei, er bare Autobahn, Bike Sheen, Opaque og Wood Polish som du får i 50ml bokser med voks. Du som bor på Stathelle, burde bare dra til GS Bildeler når du skal ha Swissvax. Da får du 10% rabatt der om du er CCN medlem og du slipper frakta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Åja okei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå