Gå til innhold

Handle scholl produkter!

Share

Anbefalte innlegg

Parts and Retards har inne Scholl i 1kg (sjekka riktignok bare s17). De holder til på Ås utenfor Oslo om du er i nedslagsfeltet og kan ta en tur selv (superrask levering:D)

Så kan du sikkert spørre hos Scandicshine når de får inn 1kg igjen, de pleier jo ha (jeg har aldri kjøpt større enn 1kg). Og så hender det at de har ting på lageret som ikke er kommet seg i nettbutikken. Eller at de kan ordne noe.

Opplever ikke noe særlig forskjeller verken i pris eller levering hos de butikkene som har samarbeidsavtale med Detailersclub.no (rabatter å få for de som er vip-medlemmer) med unntak av de minste og nylig oppstartede som ofte må ty til standard Norgespakke da det tar litt tid å skikkelig avtale med Posten/levering (sikkert noe med antatt forventet omsetning, kundemasse, hvor mange og hvor store pakker, hvor ofte etc)

skrivi på Asus-padda mi i Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet på shinearama 2 ganger, og kommer til å handle der igjen. Sparer MASSE penger på riktige produkter. Kjøper man stort, er det MYE penger å spare. F.eks 5L dunk Surfex HD 140,- på shinearama og på scandicshine koster det 125,- for 1L..

Men Swissvax produkter er faktisk billigere å handle i Norge. Spørs litt på hva man handler på shinearama, men jeg har spart flere hundre kr på mine ordre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er bare Autobahn, Bike Sheen, Opaque og Wood Polish som du får i 50ml bokser med voks.

Du som bor på Stathelle, burde bare dra til GS Bildeler når du skal ha Swissvax. Da får du 10% rabatt der om du er CCN medlem og du slipper frakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...