Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 Nei det er ikke farlig i den forstand, men det blir jo finere om det ikke blir bølgete Så er det jo greit og lære til du evt skal starte på utvendig kaross
KarlDahl Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Skrevet Juni 14, 2013 Nei det er ikke farlig i den forstand, men det blir jo finere om det ikke blir bølgete Så er det jo greit og lære til du evt skal starte på utvendig kaross Jepp! Takker for tips
KarlDahl Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Skrevet Juni 14, 2013 Bestilt kanaler på begge sider og platene oppå vangene fremme fra koed! Vet ikke om jeg skal bytte hele kanalene men får se sånne her plater! Har tidligere blitt kappa og banka i!
KarlDahl Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Skrevet Juni 15, 2013 Blei ikke mye gjort idag da det var vær for båttur! Slipa reint gulvet på førersida.. fant mer "gull" enn jeg hadde håpa på.. Ellers dro jeg over et strøk med brunox der jeg er ferdig!
KarlDahl Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Skrevet Juni 30, 2013 Her går det ikke unna akkurat.. Men får gjort litt i ny og ne.. fått endel deler men ikke så mye som har blitt gjort! Kjøpt: -kanaler -plater for motorrom -Slipesett til motor -Vannpumpe -Stempelringer -Ventiltetninger -frontplate -+ litt småpjusk Har fått sveisa meste parten av det som var igjen i gulvet men gikk tom for gass idag så får dra og fylle opp gass imårra! Gulvet: Blei jævla mye tetning fordi tuppen på tuba poppa av så bare dro det utover Garantert tett... Ny frontplate og div motordeler Så måtte jeg prøve litt med framlyktene! Er så kjedelige originale så Er bare folie for og se hvordan det blir men går vel en stund før jeg ser hvordan det blir i helhet! Tror det blir tøft! Skal prøve og få gjort litt mer framover, men har begynt og jobbe også så ikke mye tid til overs
KarlDahl Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Skrevet Juli 4, 2013 Demonterte resten av motoren idag! fant det jeg ikke ville finne! Noen som har topp til meg? Sveisa inn ene plata oppå vangen og litt i bånn av innerskjemen!
KarlDahl Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Skrevet Juli 4, 2013 Før: etter: Vurderte og lakke disse delene opp, men da krever de og bli vedlikeholdt og det gidder jeg ikke så de får være som de er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå