KarlDahl Skrevet Juni 7, 2013 Skrevet Juni 7, 2013 Fikk med noen motorfester når jeg kjøpte en e30 her om dagen! Selgern visste ikke selv men trodde kanskje de kunne være til m30 i e30 da forrige eier'n der igjen var m30 frelst! Noen som vet?
RF91 Skrevet Juni 7, 2013 Skrevet Juni 7, 2013 Mine M30-såg ikke slik ut. Muligens at de isåfall setter motoren i posisjon 1. Mine satte den i 2 og 3. Har du sjekka på 300mm.de om de har slike fester som du har?
KarlDahl Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Skrevet Juni 7, 2013 Mine M30-såg ikke slik ut. Muligens at de isåfall setter motoren i posisjon 1. Mine satte den i 2 og 3.Har du sjekka på 300mm.de om de har slike fester som du har? Okei! Nei har ikke det har et sett med m30 motorfester til e30 på vei i posten så kan heller vente og se da! Må jo seff sjekke for og finne ut hva de er til!
KarlDahl Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Skrevet Juni 7, 2013 som jeg ser på 300mm.de så ser det ut som at dette er motorfester for v8er i e30! Noen som kan godkjenne dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå