ReiRud Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Driver å rydder unna ting som ikke blir brukt -Alpine cde-125bt (helt ny!) selges for hbo 1500,- -Mac audio forsterker (god gammel) 2x270w selges hbo 1400,- (denne drar lett en 15" cerwin vega stroker) -SPL dynamics 12" dobbeltspole sub (db-drag) selges hbo 1200,- kun vært pent brukt i bruksbil, dyp og god bass -Stinger kondensator på 1farad selges hbo 300,- Har også en del ledninger, sikringsholdere og div Holder til i Surnadal, møre og romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Kondensator solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Forsterker solgt Tar imot bud på subben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Hva eksakt heter subben. har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Står ikke annet en det jeg har skrevet. Send meg en pm med nr så skal jeg sende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Tar imot bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå