RogE36R Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Okey, mulig det blir en tur der da... Pm'er deg i så fall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Hvor er det enkleste stedet å få tak i VMR-hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superkent Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Hei Hvor kjøpte du disse felgene? Hvis du ikke har solgt de kjøper jeg de:) Treffes på tøf 41494949. Kent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 ":xuz357vc]Hvor er det enkleste stedet å få tak i VMR-hjul? HeiHvor kjøpte du disse felgene? Hvis du ikke har solgt de kjøper jeg de:) Treffes på tøf 41494949. Kent Felgene er solgt. Jeg kjøpte mine hos Bimmian.com, men jeg vil på det sterkeste anbefale å bruke noen andre!! Jeg endte med å få noen andre felger enn de jeg opprinnelig bestilte samt at jeg først fikk felgene etter å ha opprette en klagesak med Paypal. Dette tross at de bekreftet pr mail at de hadde V701 på lager og leveringstid på 2-3 uker før jeg sendte betaling. Det tok til slutt 4mnd og som nevnt ikke de felgene jeg opprinnelig bestilte. Siden jeg ikke hadde sommer hjul til bilen og kjørte rundt på piggdekk hadde jeg ikke noe annet valg enn å kjøpe nye felger et annet sted og som igjen førte til at jeg solgte disse når de endelig dukket opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg