Gå til innhold

Bmw e46 05 mod 320d m-sport ny pris

e30powah
 Share

Anbefalte innlegg

Denne bilen vurderes kun solgt!

bilen vurderes solgt til fordel for leilighet, er meget fornøgd med bilen den tiden eg har hatt denne uten noen form for problemer.

bilen har full m pakke innvendig og utvendig,

sportstoler i alcantara og stoff, sort takrett, og harman kardon stereo og monter en 12 toms sub i hjulbrønn, spiller meget pent og bra!

utvendig full m pakke med splittere på front fanger, xenon i alt av lys, led parklys framme,

bilen er meget pen og sjå tilr, og en rust flekk under eine bakdøra ellers ser man att bilen er både ofte vasket, voksa og polert, sommer felger er pene BBS kopi felger som også er godkjent i vogn kort.

bilen står nå på orginalt m understell, orginalt senket 20mm, men er også godkjent senket 55-35 i vognkort, hr fjøre, disse har eg ikke men skal ikke vere vanskelig og få tak i!

bilen har utfylt service hefte, siste service tatt på 151000ca bilen er nå gått 166000km

dette er en bil eg egentlig ikke vil selge men lufter salg pga vurdering av kjøp av bolig.

bilen skal også eu godkjennes i januar noe som selfølgelig vil bli gjort før eventuelt salg.

for meir info spør! tlf 99576879, setter prisen til bud over 150000kr ta kontakt på pm eller tlf

http://www.autodb.no/bil/view/1577328

0ci9nzg0eiaiaoyzu1ba.jpg

wfpmpxq3uh4i9aug9qwk.jpg

k7fn6cy4w0igi7of564h.jpg

b3el4knyhup5ge9q4cxi.jpg

g238qb1505781q6aglwy.jpg

0i7yplznrym66mi3ldq8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...