råner Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 hver gang jeg låser bilen så hopper låsen opp igjen.. sentrallåsen funka helt fint, helt til jeg måtte bytte releet siden det gikk i stykker.. har releet noe med dette å gjøre ? kan det være at det er det releet jeg bytta til som ikke er som det skal ? kjøpte det brukt.. noen som sa at jeg måtte bytte kontrollboksen inne i døra. men har prøvd å koble den ut å låse men den gjør fortsatt samme sak.. noen som har peiling ? takk på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 any1 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 om du låser bilen, og den låser seg opp igjen, men holder seg låst om du låser en gang til så pleier det å være at den tror en av låsene ikke er låst, kan være alt fra defekt komponent til ledningsbrudd/åpen dør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 fan xD så det er bare å kjøre igjennom alt med elektrorens å lodde tvilsome punkter da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå