Gå til innhold

Min bilstereo-tråd: e34 med 4x15" i vegg


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

leste gjennom hele tråden, skikkelig tøft prosjekt! :D  Kjenner til Judy's, har flere felles bekjente med han som driver det :)  hørte noe om flytting til sørlandet, stemmer det?

 

spørs om ikke jeg må snakke litt med deg ang kasse etter hvert :P har egenbygd nå (ikke av meg), men er misfornøyd, låter dårligere enn en kamerat sitt like anlegg i ferdigkasse... har en rockford T2 (gamle typen, med alu senter), drevet av en rockford bd1500.1, gamletypen det og :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har startet eget firma nå, så nå er jeg på egen hånd uten Judys :) Sommer Lyd&Foto. Så nå står jeg på egne bein når det gjelder mitt eget anlegg, og selger alt jeg bruker/ville brukt selv av bilstereo :) Er forhandler av dynaBel nå, og vil nok bli forhandler av flere importører innen vettug tid.

Vetu03, det er bare å sende en melding på facebook (Julian (custom) Sommer) om du vil høre en dag! Anytime :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har startet eget firma nå, så nå er jeg på egen hånd uten Judys :) Sommer Lyd&Foto. Så nå står jeg på egne bein når det gjelder mitt eget anlegg, og selger alt jeg bruker/ville brukt selv av bilstereo :) Er forhandler av dynaBel nå, og vil nok bli forhandler av flere importører innen vettug tid.

Vetu03, det er bare å sende en melding på facebook (Julian (custom) Sommer) om du vil høre en dag! Anytime :D

Da sender jeg deg nok en melding en dag. Er som regel på Gjøvik hver helg, så da finner vi en dag det passer:) Du som driver litt med foto vet kanskje om noen bra locations for å ta bilder av bil her også?:)

Planer om butikk og sånt også til firmaet eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ihvertfall nettbutikk så fort jeg begynner å tjene litt på det, hittil har meste tiden gått mest til å få frem at jeg har startet opp. Men også dette ville kommet bedre frem med en nettbutikk å linke til rundt om kring, så må prøve å finne en grei avtale på dette et sted.

Jeg har tatt litt bilder på Kapp, gamle melkefabrikken. Ellers driver jeg ikke så mye med det som jeg gjerne vil selv, da jeg ikke tar meg råd til å handle inn noe morsomt utstyr noen gang :P Pengene går dit du vet.. ;)

 

Har fått gjort litt mer i bilen. Tok ut og bygde opp igjen dashbordet og fikk på nytt trekk med litt sy-hjelp fra fruen, nye diskanter da de gamle var solbleket, og lakkerte mellomtonene (da de ikke produseres lenger, til min store frustrasjon :P ). Så nå er den øverste delen ferdig (mangler bare list rundt instruimenthus) og montert igjen :) På den nederste delen skal det kun på litt ny folie/lakk på listverk, og bryterpanel til lysbrytere skal lages.

 

På veggen driver jeg og river av igjen puse-trekket, til fordel for sliping og lakk/trekk/maling eller noe slik :) Ellers har det bare vært litt mer lyddemping og nye kabler, ikke noe som synes eller har vært verdt å ta bilder av.

 

Begynner med dører antakeligvis neste uke :) Litt usikker på hva som skal inn der og, bortsett fra at det fortsatt blir DD hele veien ;)

 

post-55484-0-13162800-1413320843_thumb.j

post-55484-0-67914400-1413321124_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...