eirikbg Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Kan jeg legge syregrunning på under restaurering midlertidig før jeg får lagt på 2K epoxy. 2K epoxy er noe drit for helsa (isocyanater) så jeg vil helst legge epoxy på mest mulig på likt. Tenkte da å bruke syregrunning midlertidig etter sandblåsing/sveising/pussing osv... Hvordan gjør dere det? Legger dere epoxy etter hver gang dere har jobbet med bart stål? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Du puster(via øynene) ikke inn noe serlig isocyanater ved pensling. Faren er ved sprøyting. Gassene fra tynneren er der, men det puster jo alle kvinfolk inn daglig ved lakking av negler. Ved pensling tar en vanlig aktiv kull maske det meste. Friskluft maske ved sprøyting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Pensler du områder som bli synlige også da? Som for eksempel en skjerm. Å så pusser du flatt den penslede epoxyen og legger ny epoxy før lakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Epoxy grunningen jeg brukte på e30en var så tynn at den fløt bare ut, slik at det ikke ble penselmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Epoxy grunningen jeg brukte på e30en var så tynn at den fløt bare ut, slik at det ikke ble penselmerker. Hvilken brukte du? Jeg har stående en fra ppg som koster skjorta og har ikke lyst til å bruke den under skjermer osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå