Mr318iFahret Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Hei jeg lurer på om siden min bmw ikke har tåkelys (fog lights) på fangeren, om den fortsatt har ledninger så hvis jeg vil ha tåkelys om det er mulig og bare monterede på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Nei. Du må legge opp ledninger samt rele og sikring. Du må også kjøpe ny lysbryter/lysmodul. Denne må kodes hos BMW eller noen andre med egnet utstyr. Finnes originale ettermonteringssett, evt så kan man kjøpe delene separat. Hvis du sier hvilken årsmodell og karosseri du har kan jeg sikkert finne delenr til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr318iFahret Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Jeg har en 2000 mod 318i e46 trenger du mer info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Ettermonterte tåkelys på min e46 for ikke så lenge siden. Sendte først meld til BMW og hørte hva de skulle ha. De tok 6000 for jobb og deler. Kjøpte komplett ettermonteringssett på koed.no i stedet, la opp ledninger og trakk dem inn i bilen selv. Så sendte jeg bilen til BMW for kobling av ledninger. Prøvde selv, men det var HELT håpløst da jeg ikke hadde peiling selv. Kom vel totalt på litt over 3000 så sparte en del penger der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr318iFahret Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Fin bil du har. Du har ikke tilfeldigvis link til det ettermonterings kitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Hvis det er en sedan/touring uten mtech skal du bestille et sett med delenr 63170141608 Lysbryter kan kjøpes brukt mener jeg. Bare husk på å kun bytte selve bryteren og ikke hele LCM. Koster under 300kr for en brukt på Koed. Her er DIY på bytte av lysbryter: http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... Switch.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Jeg ville ringt koed, oppgitt regnr for å være 100% sikker. Så fikser dem ordren med en gang. Bra service. Levering tar kun tre dager. Sikkert riktig delenr lars har oppgitt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå