jorg1s1 Skrevet Juni 12, 2013 Skrevet Juni 12, 2013 Noen som har fjærer/dempere bak til E30 å selge billig eller evt noen ødelagte å gi bort? Helst rundt Oslo/Drammen/Drøbak.. Skal bare få bilen ned på hjul fort så jeg kan sende den til burbygging.
janerik171187 Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Tror jeg skal klare å finne fram et par senkefjører eller halvveis ødelagte org fjører om du gidder å kjøre til østfold. Sarpsborg rett ved e6. Tror jeg skal ha noe dårlige dempere og evnt.
jorg1s1 Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Skrevet Juni 19, 2013 Kan fort bli løsningen det, om ingen andre her har noe liggende?
janerik171187 Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Kan fort bli løsningen det, om ingen andre her har noe liggende? ta deg en titt på e30meet så kan du få de av meg der
jorg1s1 Skrevet September 9, 2013 Forfatter Skrevet September 9, 2013 Trenger fortsatt. Hadde jeg husket på det igår da jeg var på Gatebil skulle jeg hørt med deg Jan Erik, men hvis ingen andre litt nærmere kommer opp med noe ganske snart og du fortsatt har så skal du ikke se bort i fra at jeg kommer en tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå