exema Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Godt vi er enige da! Det var overraskende lett, tok kanskje 20 min da noen av festene satt litt godt:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Godt å se at det er andre også som liker touring bedre uten rails, hvordan var det å fjerne disse egentlig? er bare å skru de av, gummipropper som du vipper ut på innsiden, men du må kjøpe de takrenne listene nye da det er hull i de som er der til railsa... usikker på hva de koster, jeg har et sett liggende, men vil ikke selge de da jeg skal ha de til egen bil Er lurt å legge ut fargekoden på bilen din da, er lettere for folk å se om det passer Fargekoden din er ORIENTBLAU METALLIC (317) Hvis du lurer på resten av info på bilen din og hva den kom org med er det som følger : Type 320D (EUR) E series E46 (3FL) Series 3 Type TOUR Steering LL Doors 5 Engine M47DO1 Displacement 2.00 Power 110 Drive HECK Transmission MECH Colour ORIENTBLAU METALLIC (317) Upholstery STOFF FLACHGEWEBE LEINEN/ANTHRAZIT (E4AT) Prod.date 2001-11-20 Close Options Code Description (interface) Description (EPC) S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamic stability control S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sports suspension settings S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheel S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Exterior parts in vehicle color S386A DACHRELING Roof railing S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S441A RAUCHERPAKET Smoker package S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S550A BORDCOMPUTER On-board computer S650A CD-LAUFWERK CD player S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43) Code Description (interface) Description (EPC) S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Delete clear coat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=20 koster 1220 kr på koed pr stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Skal legge ut fargekoden senere! Har ikke kjøpt de nye listene enda:/ så har hull der enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Jeg la den ut for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Åja, haha! Tusen takk:) Vet du om noen som tilfeldigvis har mtech2 fanger i sammen farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Nei, sånt gror ikke på trær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Det vært veldig dårlig med innlegg fra min side i sommer! Har fått gjort litt, men ikke så mye som jeg hadde håpet.. Dårlig med tid og ikke minst penger gjør at det tar litt tid:( Valget falt på mtech-2 fanger, har ikke lakkert den enda, så ikke montert på bil. Har også kjøpt to nye felger bak i 8,5 i stede for 9,5. Dette fordi de var så billige! Vet ikke om jeg angrer nå, men vi får se. Har ikke fått kjøpt dekk til disse enda heller, så tar litt tid:p Da blir det eventulet 235 bak og 225 forran eventuelt! Da blir det litt bedre plass hvertfall:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Hva tenker folk om skvettlapper? sliter veldig med steinsprut på fangeren bak.. Og eventuelt hvor burde man kjøpe dette? Eventuelt noen som har erfaring med dette, bilder tips etc ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Da er Coilovers Bestilt! Endte med dette settet: https://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/171/1711386 noen som har noen erfaringer med dette ? eventuelt innspill osv, alt taes imot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Noen som har innspill angående felg valg? Har altså 265/30/19 på 9,5 felg bak, dette blir for mye med tanke på subbing osv. har også to kliss nye 8,5 liggende hjemme, spørsmålet er om jeg skal velge 235 på 9,5 eller 235 på 8,5. vil jo se mye kulere ut med 9,5 og strekk, men vil det hjelpe noe særlig mtp subbingen? må legge til at bilen også skal senkes litt/Mye så fort som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 Dårlig med oppdateringer her da det er lite som skjer:( Har tatt et valg angående felger, og det blir og beholde 9,5 bak. Det jeg tror jeg ender med da er 9,5 bak med 235/35-19 bak og 8,5 forran med 215 eller 225, litt usikker på den enda. Har fått lagt opp kabler til litt anlegg i bilen, da det originale er DÅRLIG. Senkesettet jeg bestilte for 13 dager siden er enda ikke på lager hos GS, så her er det bare å vente i spenning til det kommer! Når det gjelder senkesettet så lurer jeg fortsatt på om noen har innspill her! Er dette settet det gjelder: https://gsbildeler.no/nettbutikk#173,ti ... _justhoyde Håper på litt tilbakemelding denne gangen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 Liten gladmelding i hverdagen, forventet levering på Onsdag Hadde også VELDIG blasse/hvite lister rundt bilen, som egentlig burde lakkeres i biles farge, men mye annet som står på menyen nå! Men fant fort ut at autoglym bumper care er helt Genialt! Her er resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Liten oppdatering bare! Endelig kom senken i hus, og venter som en unge på julaften med å få det på. Har aldri montert dette, så får hjelp av et par kompiser så fort som mulig. De har også et sted vi kan stå å gjøre det, noe som er litt greit:) Nå er det i bilen hvertfall:) Ikke noe tvil om at det det senken er nødvendig her! Forslag til andre endringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Tror det hadde hvert tøft med M3 csl fanger jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå