Kristian Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Noen som veit? Eller kunna tatt noen kontrollmål for meg? To hvite ledninger, en grå og en svart. Mellom de to hvite målte jeg 5,8 ohm. På de andre fikk jeg Megaohm resultat. Er det mellom de to hvite en skal måle? På forhånd takk... Haster, da jeg har tenkt meg på e30meet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 De 2 hvite går til ECU, varmeelement Grå er gods svart er signal Greit å bruke et scoop for å se om lambda signalet er sånn som det skal, får man ikke fram bilde er det ikke liv i lambdasensoren Måler på svart ledning med scoopet ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Du må ha kontakten i mens du måler. Du må stikke inn noen tynne stikkere eller noe, så skal du få en verdi på 200-800mv. lavere spenning er magrere blanding og visa versa. Hvis den har "hengt" seg opp på rundt 500mv er den gjerne i nødmodus. Du måler mellom den grå og den svarte. Grå er gods og svart er signal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Okei, takker for tips. Skal sjekke litt mer idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå