Gå til innhold

20" felger selges for 5500 med dekk.

Dinge
 Share

Anbefalte innlegg

Selger unna felgene mine da dem ikke blir brukt, planer for nye felger:) Felgene er ikkeno utstillingsfelger lenger, med en del kantkjøringer og litt risting, men langt ifra håpløst. Mye av ristinga kan faktisk skyldes bilen min tror jeg. Framfelg: 8.5x20" med 225.35-20 Nankang(gode). Bakfelger:10x20 med 255.30-20 Nankang, disse må byttes ut pga Bakstillinga mi tydeligvis står i kryss:p Men er heldigvis billige dekk, som faktisk er gode å kjøre med:) ET på felgene står ikke, men dem sitter som et skudd på min E39 Touring:) kan medfølge 20mm spacere med bolter rundt hele. Er vel høyt ET siden 20mm spacere er brukt. Alt befinner seg på Reinsvoll, litt utenfor Gjøvik. Bør hentes. Kan evnt møtes y85gjk92tkong6hjih0r.jpgquzvxg2l3d7fumfsdon9.jpg6pwqerzppw1ihzym6dvg.jpg7ihyk4cjsd957snhg7ul.jpg7oo17083io55ilxge53s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger unna felgene mine da dem ikke blir brukt, planer for nye felger:) Felgene er ikkeno utstillingsfelger lenger, med en del kantkjøringer og litt risting, men langt ifra håpløst. Mye av ristinga kan faktisk skyldes bilen min tror jeg. Framfelg: 8.5x20" med 225.35-20 Nankang(gode). Bakfelger:10x20 med 255.30-20 Nankang, disse må byttes ut pga Bakstillinga mi tydeligvis står i kryss:p Men er heldigvis billige dekk, som faktisk er gode å kjøre med:) ET på felgene står ikke, men dem sitter som et skudd på min E39 Touring:) kan medfølge 20mm spacere med bolter rundt hele. Er vel høyt ET siden 20mm spacere er brukt. Alt befinner seg på Reinsvoll, litt utenfor Gjøvik. Bør hentes. Kan evnt møtes [ Bilde ][ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ]
xqn2y4avryfonl8v70xx.jpg9yjtbm1ceyap02eosk21.jpg9yjtbm1ceyap02eosk21.jpg89sucpn0v5214lld7si9.jpgzmuwgp2k9lv3ff9ln5d3.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...