Dinge Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Selger unna felgene mine da dem ikke blir brukt, planer for nye felger:) Felgene er ikkeno utstillingsfelger lenger, med en del kantkjøringer og litt risting, men langt ifra håpløst. Mye av ristinga kan faktisk skyldes bilen min tror jeg. Framfelg: 8.5x20" med 225.35-20 Nankang(gode). Bakfelger:10x20 med 255.30-20 Nankang, disse må byttes ut pga Bakstillinga mi tydeligvis står i kryss:p Men er heldigvis billige dekk, som faktisk er gode å kjøre med:) ET på felgene står ikke, men dem sitter som et skudd på min E39 Touring:) kan medfølge 20mm spacere med bolter rundt hele. Er vel høyt ET siden 20mm spacere er brukt. Alt befinner seg på Reinsvoll, litt utenfor Gjøvik. Bør hentes. Kan evnt møtes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Selger unna felgene mine da dem ikke blir brukt, planer for nye felger:) Felgene er ikkeno utstillingsfelger lenger, med en del kantkjøringer og litt risting, men langt ifra håpløst. Mye av ristinga kan faktisk skyldes bilen min tror jeg. Framfelg: 8.5x20" med 225.35-20 Nankang(gode). Bakfelger:10x20 med 255.30-20 Nankang, disse må byttes ut pga Bakstillinga mi tydeligvis står i kryss:p Men er heldigvis billige dekk, som faktisk er gode å kjøre med:) ET på felgene står ikke, men dem sitter som et skudd på min E39 Touring:) kan medfølge 20mm spacere med bolter rundt hele. Er vel høyt ET siden 20mm spacere er brukt. Alt befinner seg på Reinsvoll, litt utenfor Gjøvik. Bør hentes. Kan evnt møtes [ Bilde ][ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Nye bilder lagt til, litt møkkete på bildene men:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvollan Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Har du merke/type på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Har du merke/type på felgene? Nei dessverre:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Veldig gode å kjøre med synes jeg, lite til nesten ingen sporing. Stille og rolig i min bil hvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Ligger her fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Var dumt at du holder til i Gjøvik. De hadde vært perfekt på min.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Har du en meca butikk i nærheten av deg? Kan ordne frakt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Er vel en Meca butikk i Sandnes tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Har disse fortsatt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå