Naitsirk Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Jeg lurer på hva folk mener MÅ gjøres for å få en coupe til å best mulig ut.. Jeg liker clean looken.. M-fungere (foran og bak) Sideskjørt ? Senk Felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 1. rett farge (imola rød, estoril blå osv) 2. Senk må vere såpass at hjulene går kant i kant med hjulbue, ikkje noke traktor senk. 3. Komplett M-tech rundtom, helst sammen med GT vingen. 4. grom eksos, eisenmann med grenrør foreksempel. 5. Interiør, alcantra i en spenstig farge slik at du får en kul kombinasjon med det ytre, sort taktrekk og M3 ratt. 6. Understell, coilovere, og stiv opp understellet med powerflex nye stabstag og annet som går. Må vere stivt 7. 3 delte felger, ikkje noke gsbilder her, oz futura er alltids en sikker vinner, BBS RC, ac schnitzer ... ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Bilen er diamant zwarts mener jeg.. sort i alle fall. Grå/blått stoff/alcantara vader seter.. M foran og sideskjørt Eksosen er supersprint/skorpion eller no slikt Må investere i justerbar senk som førsteprioritet Lyst på futura eller noe bbs! 16 eller 17.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 ligger et sett med 17" ac schnitzer på felg og dekk avdelingen på forumet, GROM kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå