knut811 Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Hei. Har fått tilbud om å hente en gammel bil som bare står og står, han som hadde bilen har bare forlatt den og flyttet til utlandet, og bilen kan bare hentes. Men det jeg lurer litt på er om bilen må stå i mitt navn for å få levert den på høggern og få vrakpanten? eller så blir det vel bare ein delebil Mvh Knut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 må stå i ditt navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 hmm, okai folk sier så mye forskjellig, så er dette ting du er heelt sikker på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Har levert flere biler som ikke har stått i mitt navn, alderi vært et spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 så lenge den ikke er meldt stjålet osv, så bare å levere. har selv levert en bil som ikke stod i mitt navn ikke hørt noe etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 har og levert biler som ikkje sto i mitt navn, så det skal gå heilt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Det har jeg og, funker som snus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Broren min og jeg var og leverte bilen til mor. Det gikk bra. Vi spurte også om det var lov siden bilen ikke stod på re navn. Vi fikk da svar at vi kan levere hvem bil vi ville. Kunne godt gå inn til naboen og ta hans bil og levere. Men den som leverer bilen må vise legitimasjon. Så får du penger. Om naboen nå melder bilen stjålet så kommer det opp i datasystemet hvem som har levert den. Og han som leverte den vil få et stort problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Helt riktig det. Og om du mangler vognkort eller andre papirer på bil/chassis, så kan du bare dra til Biltilsynet og få de til å skrive ut autosys på bilen, så tar du med det til vraking. De trenger en eller annen form for dokumentasjon fra Biltilsynet at bilen ikke er vraket tidligere eller andre problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 du trenger ikke vognkort en gang eneste du trenger er skilt nr og den brikka i motorromet;) den chassis brikka;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Eneste vi gjore var og vise dama i skranken vin nr på bilen. Ho var med ut og titta/skrev ned nr. Så gikk vi inn. Jeg viste leg. Jeg fikk penger. Så dro vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå