Clevion Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Hellu. Får lunka luft ut av air condition anlegget for tia, og innimellom litt kald luft, men det varer ikke lenge. Har vært litt tull med temp følern, fikk satt på en ny føler men den viser alt for myr iforhold til den aktuelle graden ute, ligger på rundt 40+. Noen som bet hva som må gjøres for og få kald luft når det er så varmt som idag?
Clevion Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Skrevet Juni 18, 2013 Sjekk gassen i ac systemet. Hvordan sjekker jeg denne? Vet hvor den ventilen er for og fylle på etc. Hvor får jeg kjøpt gass til AC systemet? Link evt?
Sjøbuse Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Hør me verksted. Eller noen som driver med kulde. Broren min er kuldemontør. Han har sjekket mine biler og fyllt opp systemer for meg.
lassew93 Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 du har enten luft i kjølesystemet eller lite gass.. stikk til et lokalt verksted så tar de seg av det eller sender deg videre en plass de kan hjelpe deg
gica Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Svendsen eksos utfører gratis test, om du har dem i nærheten av deg da selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå