Supernova01 Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Hei! Jeg vurderer innkjøp av ny motor til min 320 da den gamle er sliten, har stramt budsjett for tiden og har lagt såpass med penger i bilen at jeg har lyst til å beholde den. Hvor mye må man ut med for en grei tørr 320 motor med vanos, samt rullet rundt ca 200 000 / Ok stand? Skjønner at dette kan være vanskelig å hente tall ut av det blå, men alt hjelper. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Hvor bor du? Veit "haybimsen" har en slik motor stående.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 E36 det gjelder? Dette er motorer mange har liggende etter å ha bytta til større. Dette gjør at de ikke blir verdt så mye. Bør gå an å få for under 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supernova01 Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Beklager, e36 det gjelder ja. Bor på Sørlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supernova01 Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Hei! Om det er noen som har 2 liters m52 motor til salgs som er tørr og er i god stand er det bare å ta kontakt. Starter demontering av topp på min egen for å se hvordan tilstanden er. Helst aktuelt med henvendelser fra Sørlandsområdet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå