Beivakongen Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Er på jakt etter Bmw med litt motor og manuel girkasse i en prisklasse mellom 50-100 000kr. svar her eller send pm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Opp..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 viewtopic.php?f=40&t=262114 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Bump..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Hei. Jeg har snart ferdig en ombygd 1997 E39 sedan. Bygd om fra 520 til 528. Manuell gir. Bilen er Cosmos sort met. Motoren er kjørt 180.000 km og går veldig fint. Det er et fint sort skinninteriør i bilen. El. soltak i glass. Godkjent senket i vognkort, ble jeg fortalt. Mulig at jeg setter på M50B25 innsug og optimalisert hjerne som gir opp mot 230 hk. Det gjenstår et par mangler etter EU kontrollen, men de er snart fikset. Håndbrekk og en bærearm står igjen å fikse. Regner med at bilen er EU godkjent i løpet av neste uke. Har akkurat fått tak i et par rustfrie framdører i samme farge. En facelift støtfanger med runde tåkelys blir og montert. Det ble sveiset og utbedret rustskader i gulvet. Kanalene er helt rustfrie. Noe overflaterust skal utbedres. Hjulbuene bak er helt rustfrie. Det finnes mange E39 som er finere enn denne bilen,men den vil se ganske bra ut. Og den er sprekere enn de fleste i denne prisklassen. Fikser blider senere. Prisantydningen vil være 50.000 kr. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå