stianvell Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Hei! Får ikke startet e30n med m50b25 turbo oppi.. Er gnist å bensin, å dysene åpner (hører det klikker i dysene, å pluggene er våte) Har prøvd med annen veivsensor og annen kamsensor.. sitter KDFI datasprut på, har også prøvd med orginalhjerne men ville ikke da heller. Startet bilen igår med sprutet, men idag ville den ikke, har holdt på leeeenge med å starte.. Så er det noen som har et tips om hva det kan være?? må ha bilen klar snart, da den skal på mapping, å skal ha den klar til gatebil i juli... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 bump.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken92 Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Prøvd nye plugger og coil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 nope . men er jo gnist i alle.. kan de være gående fordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 var pluggene som var gående, byttet til de gamle jeg hadde, å da startet den med en gang, men kvelte seg igjen, å da var de pluggene døde... noen grunn til at den spiser plugger? kan vel være pga for feit blanding? har ikke vært til mapping enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 har ikke erfaring fra bil, men snøskuter, for fet blanding/tomgang DREPER pluggene på en snyskuter som er hentet litt hk ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 pussa de reine å brente dem litt så funka de igjen =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2002TII Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Dette er et kjent fenomen på den motoren. Hvis noen opplever at man ikke får startet de og det høres ut som det ikke er kompresjon så skal gasspedalen holdes helt i bunn mens man lar starteren gå. Etter noen laaange sekunder så begynner den å tenne litt etter litt. Ikke slipp gassen før den ruser helt opp. Ellers vil den drukne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=134946 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå