Erlon Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Hei! Har i lengre tid vurdert å kjøpe originale BBS LM Felger. Delte hjul? Men det finnes jo mengder kopier, Hvordan kan jeg skille ut kopi felgene? Det må vell finnes noen gode kjennetegn å gå etter om jeg skulle kjøpe brukt. Det er vell bare originale felger som har BBS stemplet på utsiden? Erlend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 BBS LM er 2-delte. Her er noen bilder av BBS LM-R som viser litt detaljer og baksiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Du ser lett forskjell på ekte og fake ved å se i senter ved bolthullene. På ekte BBS er dimensjoner og BBS stemplet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlon Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Ja da var det som jeg trodde. Takker for svar og bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Du ser heller ikke skruene inni felgen på replica... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Du ser heller ikke skruene inni felgen på replica... På lm-kopiene eg hadde som var kjøpt på gs var det mutter på skruene inni felgen. Men dei hadde såklart ingen misjon siden dei ikkje var delt. Men man kunne bytte skruer på dei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Du ser heller ikke skruene inni felgen på replica... På lm-kopiene eg hadde som var kjøpt på gs var det mutter på skruene inni felgen. Men dei hadde såklart ingen misjon siden dei ikkje var delt. Men man kunne bytte skruer på dei. Var det? Det har jeg aldri sett, men har nok ikke sett alt heller Har hatt 2 sett av forskjellig produsent, og ingen av de hadde gjennomgående skruer/mutter på baksiden. Men det er noen år siden nå, så mulig de har begynt å kopiere ennå mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Uten at eg kan garantere det så meiner eg det var gs felger. Han eg kjøpte bilen av som sa dei kom frå gs. Syns huske at gs hadde skruer til dei og men mulig det var ein annen plass. Det som er sikkert er at det var lm kopier med mutter på baksida:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.e30 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Du ser heller ikke skruene inni felgen på replica... På lm-kopiene eg hadde som var kjøpt på gs var det mutter på skruene inni felgen. Men dei hadde såklart ingen misjon siden dei ikkje var delt. Men man kunne bytte skruer på dei. Var det? Det har jeg aldri sett, men har nok ikke sett alt heller Har hatt 2 sett av forskjellig produsent, og ingen av de hadde gjennomgående skruer/mutter på baksiden. Men det er noen år siden nå, så mulig de har begynt å kopiere ennå mer ganske mange som har det egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå