Gå til innhold

e30 coupe m50 driftebil 642whp 827wnm 2bar. selges


kevine30
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Dårlig me info og bilder i det siste men har ikke skjedd så mye heller :/

har fått laget ny ramme for avtagbar front å ramme til intercoolern.

har bestemt meg for at radiatoren blir i bagasjerommet.

Har ribbet bilen totalt, planen er å sandblåse bilen inni, bagasjerom, motorommet, under bilen! Noen som har gjort det før? Om dette eks svekker karosseriet for mye evt?

56yqnlhl7qq42uqn6gob.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mangler fortsatt deler til motor som selger ikke har sendt å svarer ikke!!
mangla arp boltene til veiva å mutrer å skiver til arp boltene på toppen.
olje pumpe å div deler til toppen jeg ikke fikk.
så jeg får bare kjøpe nye arp bolter til topp og bunn.
og olje pumpe osv! :)
han svara mæ heller ikke på meldingan å ta e no 4 uka sia.
å jeg trur jeg må hone opp sylindrene pga at på 2 sylinderveger var det lit overflate rust på når jeg fikk den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Har en e34 535ia diff å stikkakslinger liggende. Så lurer på å sveise sperre på den å montere.

Nånn som har link eller veit hvordan det blir med montering av en sånn diff? :) bygge om til 5 bolts bak med det samme tenkt æ :) tips noen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igjen et par timer med skrapping av bil å har begyndt å sveisa rust :)

Har ikke tatt så mye bilder fordi at kammera på iphone min har blit fucka.

Så derfor bilda e så dårlig desverre.

Plukka sundt motor for å gå over å se at alt er riktig. Så ska kjøpe ARP bolta te veiva så blir det montering av bunndelen igjen :-)

post-50489-0-24315500-1385550989_thumb.jpost-50489-0-63783100-1385551021_thumb.jpost-50489-0-44596100-1385551040_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg dreiv å lurte på det samme som deg når eg bygde bilen min. Tenkte veldig lenge att eg skulle kjøra med bf98, men var VELDIG fornøgd med mappet og oppsette eg har på E85. Er litt meir trøbbel med da, du må skifte olje oftere, ha tilsettning(smøremiddel) på tanken, og helst kjøra bensin i systemet før du skal vinterlagre han, men eg meiner det er verdt da!

Dimensjoner vertfall alt av pumper, slanger og slikt sånt att du kan kjøra med E85 vist du skulle ombestemma deg. Får ALDRI nok effekt uansett ;)

Lykke til med grommprosjekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

skulle bestille bur na uka her på pedersen racing men va utsolgt :/ men om 2 uka va dem ferdig så da blir det :)

er endelig ferdig med rust sveisinga nå da, va litt mere en jeg trudde :P

har kappet ut hjulbrønnen og laget meg ny kasse for å få plass til radiator og fuelcell :)

radiatoren er en fra bmw 750il :)

 

så nå venter jeg bare på bure så jeg får montert det, så er det bare å sandblåse den på jobb å lakkere den inni bilen bagasjerom, motorrom å under bilen hvit :)

å sandblåse bærebruer osv å lakke sort?

 

har også skaffet et ALU innsug, må modifisere det litt for å få flov på sylinder nr 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-50489-0-37059000-1389134688_thumb.jpost-50489-0-02134600-1389134701_thumb.jpost-50489-0-94440300-1389134711_thumb.jpost-50489-0-27996300-1389134738_thumb.j
Vart ikke så steika bra knek på vinklan. Einast æ ha å hjelp mæ me va hammer å ein palle :P
Men vart bra nok :)
Skal lage mange hull der skilte egentli skal være å der fangeren skal være for å få ut lufta igjen :smile:
Et bilde av innsuge, det må kappes å modifiserest litt for at sylinder nr 1 skal få luft :smile:
post-50489-0-33413200-1389134922_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle mobil bilda jeg legger ut blir jo snudd feil vei... hvorfor? 

 

men skal bestille meg bolter på veiva snart, skal jeg kjøpe ARP bolter? eller studgørdel med 12.9 bolta hva vil du anbefale? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...