Eviltoy Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Heeei alle der ute! Jeg har ett lite problem, har akk kjøpt meg en 316 som ikke starter. den kinner,har gnist,får bensin,alle følere er byttet og sjekket, men ikke pokker om den starter. noen som har noe peil på hva det kan være?? så vidt jeg har sett så er reg reim like hel og ikke hoppet av! Takk på forhond -- Aleks
Eviltoy Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 Kanskje en diagnose hadde gjort seg? Hadde vell gjort seg ja. må vell gjøres på verksted det?
Eviltoy Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Skrevet Juni 25, 2013 Sjekket komp.? Nei det har jeg ikke blir å ta en komp test i dag
vegard89 Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Ja stortsett alle verksteder kan ta på seg dette, eller så er det sikkert en del privatfolk her på forumet som kan hjelpe deg med en diagnose
Norbech Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Da har vi funnet ut av det. Eviltoy kjøpte bilen med motor som ikke ville starte. Forrige eier fortalte at den pluttselig bare stoppet under kjøring, ingen ulyder osv. Så vi håpet det var noe enkelt som tenningsproblem / bensintilførsel. Men jeg tok en Komp-test, og fikk ikke utslag i det hele tatt på syl.1 Da vi hadde ny motor så valgte vi å bytte hele greia. Og i bunnpanna finner vi en låsing til en ventil. Så da vet vi hvorfor den ikke har komp og ikke vil starte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå