Spjotvoll Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Som topic sier, har endel til E30 Tilsalgs. *Facelift frontplate i god stand. bud? *Facelift frontfanger i meget god stand. Bud? *Facelift Tåkelykter i grei stand. bud? *Orginal E30 Facelift Bakfanger i grei stand. bud? *Har det dekselet som er under rattstammen ovenfor pedalene, dette er vanskelig og oppdrive. bud? *Sort nyre til E30, Helt ny fra Koed. Bud? *Interiør E30 Coupe. *Eksos fra 325 med sport bakpåtte. *Har også en spoiler, uorginal. kan slenge inn noen bilder senere av denne. Er sikkert noe jeg har glemt, Bilder kommer. Kom med bud, kan også byttes i noe annet til E30, som Preface Bakfanger, grøftlys eller noe annet snacks Mtech1 vinge Bakfanger Facelift: Spoiler er en type WG spoiler i Carbonsvart.
bmw_man Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Tror du leppa overlever en tur i posten.? Isåfall vil jeg gjerne by på den..
Spjotvoll Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Skrevet Juni 26, 2013 Har ikke frontfanger i god stand? Nei, Beklager. Tror du leppa overlever en tur i posten.? Isåfall vil jeg gjerne by på den.. Det gjør den nokk, sleng inn et bud byr 150 for leppa Må nok litt høyere enn det men greit, førstebud på 150 ,-
KarlDahl Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Har ikke frontfanger i god stand? Nei, Beklager. Tror du leppa overlever en tur i posten.? Isåfall vil jeg gjerne by på den.. Det gjør den nokk, sleng inn et bud byr 150 for leppa Må nok litt høyere enn det men greit, førstebud på 150 ,- måtte begynne en plass
Spjotvoll Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Skrevet Juni 26, 2013 Har ikke frontfanger i god stand? Nei, Beklager. Tror du leppa overlever en tur i posten.? Isåfall vil jeg gjerne by på den.. Det gjør den nokk, sleng inn et bud byr 150 for leppa Må nok litt høyere enn det men greit, førstebud på 150 ,- måtte begynne en plass Har fått bud på 500,- ink frakt på leppa
Spjotvoll Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Skrevet Juni 26, 2013 Bilde av bakfangeren? Send meg pm med nummer så skal du få på mms
Spjotvoll Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Skrevet Juli 5, 2013 Hjerne som sitter på høyre side har du det? Pris? Nei beklager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå