Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

I går byttet jeg starter på min e36 320i. Delevis underifra men måtte også demontere det meste fram til innsuget for og få litt plass og jobbe på. Når alt sammen var montert og jeg skulle starte er det noe galt. Det smeller i innsuget høres det ut som pluss at den verken holder seg stabil på tomgang eller går reint. Syntes ikke i grunn dem fusker. Jeg har demontert og satt sammen igjen 3 ganger nå for og kontrollere at alle kontakter sitter osv. Noen som har noe tips?

Skrevet

Falskluft høres det ut som. En kompis av meg hadde samme problem at den smalt i innsuget etter det var tatt av og montert på igjen, og det pga en dårlig pakning :)

Skrevet
Falskluft høres det ut som. En kompis av meg hadde samme problem at den smalt i innsuget etter det var tatt av og montert på igjen, og det pga en dårlig pakning :)

+1

Sent from my C6603 using Tapatalk 2

Skrevet

+2

skal bytte starter på min ganske snart med samme motor, hvor mye av innsuget måtte du demontere?

måtte du av med alt av gasspjeld og slanger? eller klarte du å bare løsne fra motoren og dra det litt til sides?

Skrevet

Når det smeller tyder det på mager blanding. Kan vel leite etter lekasje ved å spraye startgass der du tror den trekker falsk luft og se etter reaksjon på motoren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...