Gå til innhold

-Solgt- E34 540 ia 25.000 -Solgt-


Esbos
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en e34 540i som står i garasjen. Planen min var å fikse den opp i fjor, men da den ikke gikk igjennom eu-kontrollen og jeg klarte å lage en liten bulk på siden av den mistet jeg motet. Nå står den her som en vond påminnelse på et mislykket prosjekt. På eu-kontrollen fikk er 7 feil.

1: Utslitte pusserblader: Høyreside (1)

2: Skiltlys - defekter: venstre side (1)

3: Eksoslekasje: midtre (1) - Dette skal være sveiset nå.

4: Lambdaverdi utenfor 1+/- 0,03 eller utenfor fabrikantens verdiområde. (2)

5: Parkbrems for dårlig bremsevirkning: venstre og høyre side (2) - Har byttet skive og klosser bak + brekk klosser, må muligens strammes?

6: Feil dekk (2)

7: Bremserør svekket pga rustangrep: venstre midtre del og venstre del bak (2)

Mulig dette bare er småting for noen som har tid og kunskap :wink:

Bilen har gått rett under 200 000km og virket fin på forrige kjøre tur.

Det er en foring eller stag i forstillinga som er litt dårlig, men ikke så galt at det ble punkt på kontrollen sa kontrolløren.

I mitt eie har jeg byttet skiver bak, traversforinger, mellomaksel oppheng og tennplugger.

Så over til det kosmetiske.

Bilen har to skader. Den ene er en bulk ved siden av venstre bakre hjulbue. Den andre er et hull under venstre bakre kanal ved hjulbuen. Begge disse bulkene ble skapt da hjulet datt av på vei til eu-kontroll på min første kjøretur. Hjulet forsvant og ble aldri funnet. Dette førte til at jeg fikk feil dekk dim på kontroll og at bilen nå står på 3 flotte 18" felger og en mindre fin 15" reserve felg.

Bakfangeren fikk også en liten sprekk, men det ble en overaskene lite skade.

Rust:

Rust pleier å være et eget kapittel i e34 salgs annonser, men her er det ikke så mye. Det er noe rust på panseret over den ene lykten (Stensprut?), noe under et par dører og litt overfladisk i bulken, men ellers er den nesten lite rust. Den er importert fra tyskland og tectylert, mulig det har reddet den.

Motor:

Nå har jeg bare kjørt bilen 2-3 ganger, men jeg har ikke merket noe problemer eller ujevnheter med motoren og gir de gangene jeg har prøvd den. Sviver rent og fint på tomgang. Maler som en katt.

Interiør:

Bilen er fin inni, setene her hele og ingen hull.

Bilen virker voksenkjørt og er ikke "istykkerskrudd".

djilpy3mkl473xudfzgz.jpg

s7l9pk5ax8h6mkvcnurt.jpg

59p8czre1suu216llk3u.jpg

ax2ndqi846njo8ybsljh.jpg

i26a717y0eehwx9212g3.jpg

5b7m02npb3flp246o6pa.jpg

xiark8x7lamc7hu5jbm0.jpg

p7a3qm5i6h26e8x3bguv.jpg

snk9tqywgdpgo6pw7klz.jpg

bw03hgay2chi8lym84dn.jpg

z818u5ajc4deo4i9fmoo.jpg

Bud ønskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...